De plaats van sociolinguïstiek in de onder- en bovenbouw van het voortgezet onderwijs. Een onderzoek naar de geschiedenis, de moeilijkheden, de kansen en de relevantie van een vakonderdeel sociolinguïstiek binnen het schoolvak Nederlands.

Leiden Repository

De plaats van sociolinguïstiek in de onder- en bovenbouw van het voortgezet onderwijs. Een onderzoek naar de geschiedenis, de moeilijkheden, de kansen en de relevantie van een vakonderdeel sociolinguïstiek binnen het schoolvak Nederlands.

Type: Master thesis
Title: De plaats van sociolinguïstiek in de onder- en bovenbouw van het voortgezet onderwijs. Een onderzoek naar de geschiedenis, de moeilijkheden, de kansen en de relevantie van een vakonderdeel sociolinguïstiek binnen het schoolvak Nederlands.
Author: Hollander, Linda den
Issue Date: 2018-08-30
Keywords: Sociolinguïstiek, onderwijs, taalkunde
Supervisor: Rutten, G.J. de
Faculty: Faculty of Humanities
Department: Neerlandistiek (Master)
Specialisation: Taalkunde
ECTS Credits: 20
Handle: http://hdl.handle.net/1887/65518
 

Files in this item

Description Size View
application/pdf Masterscriptie sociolinguïstiek in de klas definitief.pdf 1.283Mb View/Open

This item appears in the following Collection(s)