Rekendidactiek in de klas en strategiegebruik van leerlingen in de bovenbouw van de basisschool: De rol van instructie bij berekeningen en bij het noteren van uitwerkingen en tussenantwoorden

Leiden Repository

Rekendidactiek in de klas en strategiegebruik van leerlingen in de bovenbouw van de basisschool: De rol van instructie bij berekeningen en bij het noteren van uitwerkingen en tussenantwoorden

Type: Bachelor thesis
Title: Rekendidactiek in de klas en strategiegebruik van leerlingen in de bovenbouw van de basisschool: De rol van instructie bij berekeningen en bij het noteren van uitwerkingen en tussenantwoorden
Author: Molenaar, Inger
Issue Date: 2013
Supervisor: Putten, Kees van
Faculty: Faculty of Social & Behavioral Sciences
Department: Psychologie (Bachelor)
Specialisation: BA
ECTS Credits: 20
Handle: http://hdl.handle.net/1887/21291
 

Files in this item

Description Size View
application/pdf Molenaar-Inge-BP19_MT_1213_1074725.pdf 2.505Mb Under embargo

This item appears in the following Collection(s)